Košarica
 
0,00 €
Prijava
Registracija
Na blagajno
naročila in informacije
059 019 224
info@hvalazaroze.si
Iskanje
Pri spletni cvetličarni Hvala za rože smo ponosni, da lahko strankam ponudimo lokalno dostavo svežih rož iz najboljših cvetličarn. Pri Hvala za rože se vedno trudimo ugoditi željam naših strank in to še posebej velja za dostavo. Težko je sicer zagotoviti natančno uro dostave, a trudimo se kar najbolj približati vašim željam.

Naročeno cvetje pa vam bomo lahko dostavili v skladu z vašimi željami le v primeru, če bodo podatki o dostavi popolni in kontaktne številke dosegljive.

V kolikor ste kot način plačila izbrali predplačilo, bo dostava izvedena šele po opravljenem plačilu. Ker lahko prihaja do zamika pri prikazu nakazil, vam svetujemo, da nam v primeru, da se z dostavo mudi, potrdilo o plačilu posredujete na mail info@hvalazaroze.si.

Dostava cvetja istega dne

Načeloma je dostava izvedena naslednji delovni dan od prejema naročila- v kolikor želite, da je dostava izvedena še isti dan, nas na to prosimo izrecno opozorite v polju Opombe tekom nakupnega postopka.

Ponedeljek - petek: za dostavo cvetja še istega dne morate vaše naročilo oddati najkasneje do 11:00 ure in nas na to izrecno opozoriti med opombami in nas poklicati po telefonu.

Ob vikendih in praznikih načeloma ne poslujemo. Lahko pa nas pokličete in skupaj bomo poskusili najti primerno rešitev.

Čas dostave

Ker poslujemo z več cvetličarnami in le-te dostavljajo cvetje ob različnih urah, je čas dostave okviren, in sicer:

Dopoldanski:
Pon - pet: 8:00 - 12:00

Popoldanski:
Pon - pet: 15:00 - 17:00

Po dogovoru je proti doplačilu možna tudi dostava ob vikendih oziroma izven delovnega časa, vendar nas v tem primeru prosimo najprej kontaktirajte na 059 019 224.

Dostava daril

Pri darilih je dostava odvisna od artikla, ki ga želite naročiti. Čas dostave je naveden pri vsakem artiklu znotraj opisa. Predviden čas dostave pri artiklih, ki se pošiljajo prek Pošte Slovenije, je do 5 delovnih dni.

Politika glede zamenjav


Občasno je zaradi omejenih zalog ali nedobavljivosti cvetja potrebno posamezno cvetje iz aranžmaja zamenjati z drugim, tako da lahko pride do manjših odstopanj med aranžmajem na sliki in dostavljenim cvetjem. V primeru, da z naročenim cvetjem ne boste 100% zadovoljni, vam ga bomo z veseljem zamenjali oziroma v primeru vračila cvetja vrnili kupnino.

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?